W celu wyszukania opony po rozmiarze, wybierz wszystkie parametry opony: szerokość, profil oraz średnicę.
Profesjonalny sklep z oponami do Twojego samochodu
Ta strona używa COOKIES. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie COOKIES zgodnie z preferencjami przeglądarki.
Więcej informacji w polityce COOKIES.

Wysyłka

 Zwracamy szczególną uwagę na szybką realizację zamówień, dlatego termin dostawy produktów do Państwa wynosi z reguły 1-2 dni robocze. Maksymalny czas posiadany przez nas do realizacji zamówienia wynosi do 14 dni roboczych (w przypadku większych braków magazynowych).

Termin realizacji zamówienia należy liczyć w następujący sposób: w przypadku wyboru sposobu płatności przelewem - od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem - od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży


Przesyłka kurierska

Opony osobowe 

15zł - 1 szt.

Każda kolejna sztuka dodatkowo 15zł

Opony dostawcze

15zł - 1 szt.

Każda kolejna sztuka dodatkowo 15zł

Opony ciężarowe

250zł netto - paleta maksymalnie 6 sztuk opon na jednej palecie.





Pobranie dodatkowo 20 zł

Waga paczki: do 30,00 kg
Forma płatności: przelew, Dotpay, pobranie


Odbiór osobisty
ul. Powstańców 66, 31-670 Kraków
Koszt: 0,00 zł
Forma płatności: gotówka, przelew, płatność kartą

Opony osobowe oraz dostawcze wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Współpraca z renomowaną firmą kurierską zapewnia spokój oraz bezpieczeństwo wysyłanego towaru.

Opony ciężarowe wysyłamy na paletach za pośrednictwem firmy JAS-FBG

Oczywiście! Dokładamy wszelkich starań aby klienci zamawiający produkty w naszym sklepie byli zadowoleni na każdym etapie zakupów. Jak wiadomo etap wysyłki towaru w dzisiejszych czasach jest kluczowy, dlatego jako partnerów logistycznych wybraliśmy profesjonalne firmy. Pomimo tego bardzo prosimy o sprawdzenie przesyłki przy kurierze pod względem kompletności oraz wyglądu. W razie nieprawidłowości, należy sporządzić protokół szkody, który posiada kurier.

Kurierzy nie mają obowiązku kontaktu z odbiorcą przesyłki przed jej dostarczeniem, aczkolwiek wielu z nich praktykuje taką metodę, dlatego jeżeli może być problem z obecnością w dniu dostarczenia przesyłki, zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z kurierem. Numer telefonu do kuriera można uzyskać dzwoniąc na infolinię firmy kurierskiej i podając numer listu przewozowego

Status przesyłki można śledzić pod adresem https://tracktrace.dpd.com.pl/findParcel podając numer listu przewozowego, który powinni mieć państwo na e-mailu.