Promocje
Ceat WinterDrive 165/65R14 79T
Ceat WinterDrive 165/65R14 79T
134,15 zł 120,00 zł 109,07 zł 97,56 zł
szt.
Ceat WinterDrive 195/65R15 91H
Ceat WinterDrive 195/65R15 91H
160,00 zł 140,00 zł 130,08 zł 113,82 zł
szt.
Ceat WinterDrive 205/55R16 91H
Ceat WinterDrive 205/55R16 91H
169,00 zł 160,00 zł 137,40 zł 130,08 zł
szt.
Ceat WinterDrive 205/60R16 96H XL
Ceat WinterDrive 205/60R16 96H XL
179,66 zł 179,66 zł 146,07 zł 146,07 zł
szt.
Ceat WinterDrive 215/55R16 97H XL
Ceat WinterDrive 215/55R16 97H XL
244,00 zł 220,25 zł 198,37 zł 179,07 zł
szt.
Ceat WinterDrive 215/55R17 98V XL
Ceat WinterDrive 215/55R17 98V XL
268,22 zł 255,92 zł 218,07 zł 208,07 zł
szt.
Kumho WinterCraft WP51 195/65 R15 91 T
Kumho WinterCraft WP51 195/65 R15 91 T
162,44 zł 160,00 zł 132,07 zł 130,08 zł
szt.
Kumho WinterCraft WP51 205/55 R16 91 T
Kumho WinterCraft WP51 205/55 R16 91 T
215,00 zł 190,00 zł 174,80 zł 154,47 zł
szt.
Ceat WinterDrive 155/80R13 79T
Ceat WinterDrive 155/80R13 79T
123,79 zł 115,00 zł 100,64 zł 93,50 zł
szt.
Produkt dnia
Kumho WinterCraft WP51 195/65 R15 91 T
Kumho WinterCraft WP51 195/65 R15 91 T
162,44 zł 160,00 zł 132,07 zł 130,08 zł
szt.
Kumho WinterCraft WP51 205/55 R16 91 T
Kumho WinterCraft WP51 205/55 R16 91 T
215,00 zł 190,00 zł 174,80 zł 154,47 zł
szt.
Goodride RP28 195/65R15 91H
Goodride RP28 195/65R15 91H
140,46 zł 114,20 zł
szt.
Goodride RP28 205/55R16 91V
Goodride RP28 205/55R16 91V
155,22 zł 126,20 zł
szt.
Kumho Ecsta PS71 225/45 ZR17 94Y XL
Kumho Ecsta PS71 225/45 ZR17 94Y XL
254,85 zł 207,20 zł
szt.
Kumho Ecsta Sport KU39 205/55 ZR16 91Y
Kumho Ecsta Sport KU39 205/55 ZR16 91Y
246,24 zł 200,20 zł
szt.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty:

Reklamacje i zwroty towarów są przyjmowane pod adresem:
Biuro Sprzedaży oponline.pl
31-670 Kraków
ul. Powstańców 66

od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 17.00

te: +48 12 376 76 14

tel: +48 602 42 52 82

Zwroty:
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku "O prawach konsumenta", Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, może dokonać zwrotu zakupionych towarów bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

Zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy jest możliwy, jeśli:

  • towary są kompletne
  • towary są w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu
  • towary są zwrócone w stanie niezmienionym

 

W przypadku rezygnacji z zakupu zwracany towar prosimy odesłać na adres:

Biuro Sprzedaży oponline.pl
31-670 Kraków
ul. Powstańców 66
z dopiskiem: "Zwrot towaru"

Towar możesz też zwrócić osobiście w powyższym punkcie. Zawsze pamiętaj o dołączeniu dowodu zakupu oraz oświadczenie odstąpienia od umowy. Które możesz pobrać tutaj  Odstąpienie od umowy .

WAŻNE:
Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. Równowartość towaru i kosztów zwrotu wynikająca z rezygnacji z zakupu zostanie Ci zwrócona niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki, nie później jednak niż w terminie 14 dni.

Tylko dobrze zabezpieczona przesyłka gwarantuje przyjęcie zwrotu.

Reklamacje:
Jeżeli otrzymany towar jest wadliwy, masz prawo do skorzystania z uprawnień określonych w gwarancji produktu. Wszystkie informacje odnośnie gwarancji producentów znajdują się TUTAJ. Możesz również złożyć reklamację w sklepie z tytułu rękojmi. W przypadku stwierdzenia wady towaru przysługuje Ci uprawnienie do złożenia reklamacji w terminie 24 miesięcy od daty doręczenia towaru lub 12 miesięcy od daty stwierdzenia wady towaru.

W takim przypadku wadliwy towar prosimy odesłać na adres:
Biuro Sprzedaży oponline.pl
31-670 Kraków
ul. Powstańców 66
z dopiskiem: "Reklamacja towaru"

lub pozostawić osobiście w powyższym punkcie, wraz z otrzymanym dowodem zakupu oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym. Który można pobrać tutaj Formularz reklamacyjny.

Sklep najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z wadliwym towarem ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Cię o dalszym postępowaniu.

W przypadku uznania reklamacji, Sklep zobowiązany jest do wydania towaru bez wad.

Na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym, możesz wybrać między naprawą towaru, wymianą towaru na wolny od wad, obniżeniem ceny towaru lub odstąpieniem od umowy sprzedaży.

W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży zwrócimy Ci równowartość ceny towaru.

Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego (paczka ekonomiczna), Sklep zwraca po rozpatrzeniu reklamacji.

WAŻNE:
Masz prawo sprawdzić stan paczki w obecności kuriera.
W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub naruszenia opakowania, należy w obecności kuriera lub pracownika poczty sporządzić protokół szkody. W przypadku wykrycia szkody niewidocznej z zewnątrz, możesz w ciągu 7 dni zgłosić sytuację firmie przewozowej lub sprzedawcy. Protokół szkody przesłany do sklepu wraz z reklamacją ułatwi jej rozpatrzenie.

Gwarancje:
Gwarancja - to tryb reklamacji oferowany przez producentów i dystrybutorów. W ramach gwarancji reklamowany towar podlega naprawie przez autoryzowany serwis.

Zamówiony produkt wysyłany jest do Ciebie wraz z dowodem zakupu (fakturą lub paragonem). Bardzo prosimy o zachowanie dowodu zakupu (faktury lub paragonu) do czasu wygaśnięcia gwarancji, wskazanego w karcie gwarancyjnej lub w opisie produktu.

Rękojmia za wady fizyczne:
Ten tryb reklamacji przewidziany jest dla osób fizycznych jak i dokonujących zakupu w celu związanym z prowadzoną przez nich działalnością zawodową lub gospodarczą. Uprawnienie to przysługuje w ciągu 24 miesięcy od daty doręczenia towaru i 12 miesięcy od daty stwierdzenia wady towaru. Sklep, najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Cię o dalszym postępowaniu.

Zwrot pieniędzy:
W przypadku zaistnienia okoliczności zobowiązujących Sklep do zwrotu należności wpłaconych przez Klienta na rzecz Sklepu, zwrot ten następuje w następujący sposób:

  • jeśli zamówienie opłacono kartą - zwrot nastąpi bezpośrednio na konto karty
  • jeśli zamówienie opłacono przelewem elektronicznym - zwrot nastąpi bezpośrednio na konto, z którego otrzymaliśmy przelew
  • jeśli zamówienie opłacono systemem dotpay - zwrot nastąpi bezpośrednio na konto dotpay
  • w przypadku płatności przelewem tradycyjnym, płatności przy odbiorze lub gdy z przyczyn niezależnych od Sklepu identyfikacja rachunku bankowego, z którego nastąpiła płatność jest niemożliwa (brak możliwości zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty), zwrot nastąpi na konto wskazane przez Klienta e-mailem na podstawie zapytania złożonego przez nasz sklep.

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl